De fyra stjärnorna under Mall of Scandinavia är en kvalitetsmärkning som innebär att varje skrymsle, vinkel och vrå har granskats för att du som besöker Mall of Scandinavia ska få en riktigt bra upplevelse. En internationell standard ligger till grund för arbetet, och det finns högt ställda krav på kvalitet och service genom alla steg i kundens upplevelse av Mall of Scandinavia.

En årlig granskning

Mall of Scandinavia ska leva upp till hela 684 kriterier! Det ska bland annat vara enkelt att orientera sig, vara välstädat och det ska finnas såväl lounger som lekyta för barnen och serviceutbildad personal. Vi har dessutom ett lojalitetskort så att du som kund kan få extra erbjudanden både vad gäller service som erbjudanden i butik. Alla dessa kriterier granskas årligen av SGS, världsledande inom certifiering och inspektion.

Mall of Scandinavia erbjuder ett stort utbud av kostnadsfria tjänster som bidrar till en behaglig shoppingupplevelse. Exempel på detta är:

• Obegränsad tillgång till Wi-Fi
• Smart-park system
• Bemannad reception under centrumets öppettider
• Interaktiva kartor
• Personal shopper, en kostnadsfri tjänst för den som har Mall of Scandinavias lojalitetskort
• Garderob för lojalitetsmedlemmar
• Cykelparkering inomhus för lojalitetsmedlemmar
• Loungemöbler med möjlighet att ladda telefonen eller surfplattan


Här finner du mer information om vårt serviceutbud

Läs om hållbarhet >>

TILL TOPPEN AV SIDAN